Kada reikia sandėlio valdymo sistemos?
Kartais galima išgirsti nuomonę, kad nedidelėms kompanijoms, neturinčioms didžiulių sandėlių nėra efektyvu naudotis sandėlio valdymo sistemomis, nes jas gali atstoti gerokai paprastesni ir pigesni sprendimai. Tačiau ar gali sandėlis efektyviai veikti nenaudojant pažangių įrankių? Kaip tokiu atveju galima maksimaliai optimizuoti procesus ir automatizuoti veiklą? Dažnai yra klaidingai įsitikinama ir teigiama, jog dideli sandėliai, kuriose yra pakankamai vietos ir technikos, todėl jie galėtų be didesnių nuostolių veikti, nenaudojant labai pažangių technologijų ar išmanių valdymo sistemų. Mažuose sandėliavimo plotuose, kur ne visada būna pakankamai vietos visai produkcijai sutalpinti ir neretai trūksta reikiamos technikos yra būtina naudotis geromis valdymo sistemomis, kad galima optimizuoti ir efektyviai valdyti savo veiklą.
Sandėlio valdymo sistema ne tik palengvina inventoriaus valdymą, sumažinant kiekius, patobulinant užsakymų vykdymą ir pagerinant užsakymų atlikimo laiką. Sandėlis atlieka labai svarbų darbą, užtikrinant kompanijos tikslų siekimą. Efektyvios sandėlio valdymo pagalba įmanoma padidinti efektyvumą ir kokybės kontrolę, o taip pat pagreitinti prekių judėjimą ir tobulinti beveik kiekvieną užsakymo įgyvendinimo etapą. Ji leidžia darbuotojams didinti produktyvumą ir atlikti daugiau užduočių per mažesnį laiko tarpą, nes jie tiksliai žino visų prekių išdėstymo vietas.
Taigi norint pamatyti sandėlio valdymo sistemos teikiamus pranašumus, nereikia laukti kol turimos produkcijos kiekis perkops tam tikrą ribą arba kai pradės trukti vietos jos sandėliavimui. Pradėjus ją naudoti iš anksto, galima gerokai paspartinti įmonės augimą, sutaupant lėšas, kurios galimai yra neefektyviai panaudojamos stengiantis suvaldyti esamą situacija sandėlyje. Be to tokiu būdu galima gerokai greičiau perprasti sistemą ir pritaikyti ją savo poreikiams bei suvaldyti galimus sparčius pokyčius ateityje ir sukurti konkurencinį pranašumą.