Druskininkų Žinia

Druskininkų miesto renginiai, pramogos ir naujienos

konferencija

Organizuojant verslo konferenciją atsiranda ištisas klausimų sąrašas. Vieta ir laikas, konkreti tematika ir t. t. Dargi svarbu suderinti informatyvumą ir įdomumą. O pastarasis aspektas išpildomas naudojant gerą įrangą, turint projektorių.

Menas pasakyti paveikiai

Yra toks dalykas, vadinamas oratoryste. Dar yra retorika. Ir yra nuobodulys, visiškai priešingas anoms dviem sąvokoms.

Oratorystė, retorika – tai menas kalbėti gerai. Perteikti žinutę ne tik informatyviai, bet ir patraukliai. Svarbu sudominti, o ne tiesiog išdėstyti.

Oratoriams norint sustiprinti visą kalbą labai praverčia skaidrės. Jei organizuojate konferenciją ir bandote prikviesti pranešėjų, veikiausiai ne kartą gavote klausimą, ar bus projektorius, ar bus galima rodyti tekstą, kokius nors pavyzdžius ekrane. Tai ypač svarbu, jei pranešėjas yra padaręs įvairių diagramų, leidžiančių geriau išrutulioti pristatomą temą.

Mokėjimas sklandžiai dėstyti mintis ir dėmesį pritraukiančios skaidrės – tikrai neprastas variantas, ypač rūpimas visiems, organizuojantiems konferencijas, ir visiems, ketinantiems jose dalyvauti.

Daug uždavinių

Kad renginys pavyktų, tenka įgyvendinti nemažai uždavinių. Vieni smulkesni, kiti stambesni, bet visi aktualūs. Iš ankstesnių pastraipų turbūt supratote, kad siekiant sudominti yra ką veikti. Darbo nestinga ir bandant susisiekti su galimais kalbėtojais. Ir apskritai komunikacijos vaidmuo didžiulis. Kaip ir reklamos, apie kurią – kiek vėliau.

Visa tai sufleruoja apie būtinybę gerai suvaldyti laiką. Juk vėluojant keliems darbams atsiranda nemalonių spragų, tolsta bendras rezultatas. Tad net nežinia, koks žodis čia labiausiai tiktų. Vadyba? Galbūt.

Reklamavimas

Reklama. Šis žodis kalbant apie renginius nėra svetimas. Juk kartas nuo karto per televizorių matome, kaip pranešama apie naujus koncertus ar pan. Internetas, plakatai ir stendai gatvėse, socialiniai tinklai (šitai, aišku, irgi internetas, bet neretai atrodo lyg tai būtų dar vienas atskiras dalykas)… Reklama sklinda, žmonės sužino informaciją ir galbūt susidomi.

Pavyzdžiui, neseniai įkūrėte įmonę. Išgirdote, kad bus skaitomi pranešimai, skirti verslininkams. Pasidomėjote konkrečiomis temomis ir nusprendėte, kad bus tikrai naudinga nuvykti ir paklausyti. O ir patys pranešėjai solidūs, rodos, verti pasitikėjimo. Tad reklama pasiekia tikslą – informuoja, sudomina, paskatina.

Todėl drąsiai galima teigti, jog vienaip ar kitaip informuoti apie renginį yra svarbu. O kai metai bėga ir konferencija jau įgauna pagreitį, reklama ima sklisti iš lūpų į lūpas. Veikiausiai nebereikia taip nertis iš kailio, nes visi žino pavadinimą, visi žino tematiką ir nori apsilankyti. Nors ir ne konferencija, bet itin geras pavyzdys – Vilniaus knygų mugė. Knygas mėgstantys žmonės žino, kada ji vyksta, visuomet laukia, kokia bus paskelbta tema ir t. t. Ir tai džiugina, nes planuojama nuvykti, pasivaikščioti, apsižvalgyti…

Pinigai

Minėtinas ir kitas aspektas. Pinigai. Jei rūpinatės, kur įsigyti naują projektorių ir suprantate, kad ši investicija piniginiu požiūriu nelabai draugiška, vadinasi, neabejotinai susidomėsite išsinuomojimo galimybe. O šiuo klausimu padės „Videoprojektai“, kurių nuorodą rasite straipsnio pabaigoje.

Nuoma – finansiškai palankus variantas. Be to, ji nekelia tiek rūpesčių kaip įsigijimas, prasidedantis begalinėmis paieškomis, daugybe klausimų, susijusių su techninėmis charakteristikomis ir t. t.

Kam patikėti klausimus?

Projektorių nuomos klausimais galite kreiptis į Videoprojektai.lt. Tai ir patirtis, ir inovacijos. Kitaip sakant, dėmesio vertas derinys. Kai ne tik šnekama, bet ir iliustruojama, tampa gerokai įdomiau. Ir pasibaigus konferencijai jau laukiama kitos.