Reklaminių banerių kūrimas
Paprasčiau tariant, baneriai yra skaitmeninės reklamos tipas per kūrybines reklamas, žinomas kaip reklamjuostės. Reklamjuostės yra kūrybingas stačiakampio formos skelbimas, rodomas svetainės viršuje, šone arba apačioje. Pagrindinė jo idėja, kad jis pritrauks srautą į reklamuotojo patentuotą svetainę, padidins žinomumą ir bendrą dėmesį į prekės ženklą. Šio tipo vaizdinės reklamjuostės internetinė reklama yra vaizdo reklamos forma.
Kaip veikia banerio kurimas?
Reklamjuostės gali būti statinės arba dinaminės, strategiškai išdėstytos svetainėje, kad patrauktų vartotojų dėmesį. Reklamuodami reklamjuostes prekės ženklai gali reklamuoti savo prekės ženklą ir paskatinti žiūrovus apsilankyti prekės ženklo svetainėje. Panašiai kaip ir kitos internetinės reklamos formos, prekės ženklai naudoja reklamjuostes dėl daugelio priežasčių. Nesvarbu, ar prekės ženklo tikslas yra padidinti prekės ženklo žinomumą, sugeneruoti daugiau paspaudimų ar pritraukti srautą į prekės ženklo svetainę. Reklamjuostės gali būti veiksmingos siekiant prekės ženklo verslo tikslų.
Ar reklamjuostės yra veiksmingos?
Reklamjuostės yra veiksmingas būdas padidinti klientų srautą, parduoti produktą arba patraukti kliento dėmesį. Norint nustatyti, ar reklamjuostės yra efektyvios, svarbu pažvelgti į skelbimo PR arba paspaudimų rodiklį. Paspaudimų rodiklio metrika apibrėžiama kaip skelbimo paspaudimų skaičius, padalytas iš skelbimo parodymų skaičiaus arba skelbimo parodymų skaičiaus. Todėl kuo didesnis reklamjuostės PR, tuo efektyvesnis jis gali būti. Prekės ženklai gali peržiūrėti savo ankstesnį kampanijos našumą ar kitas įžvalgas, kad pagerintų paspaudimų rodiklį.
Kiek kainuoja reklamjuostės?
Yra įvairių kainodaros modelių, pagrįstų tai, kokią vaizdo reklamavimo taktiką naudoja prekės ženklas. Dėl dinamiško reklamjuostės skelbimų pobūdžio reklamjuostės reklamos kaina paprastai yra pagrįsta kainodaros modeliu, vadinamu mokesčiu už tūkstantį parodymų, MUT. Naudodami skelbimus, pagrįstus MUT, reklamuotojai gali lanksčiau optimizuoti kampanijas ir maksimaliai padidinti savo biudžeto efektyvumą.