Druskininkų Žinia

Druskininkų miesto renginiai, pramogos ir naujienos
seo

SEO specialistai dažnai interneto puslapių savininkams sako: reikia gero turinio, tada būsite aukštai paieškoje“. Atrodo, kad tai šioks toks blefas. Pats Google leidžia šią užstrigusią plokštelę jau dešimtmetį, nors viskas rodo, kad turinys gal ir nėra svarbiausias SEO momentas…

Specialistai iš https://seoreklama.lt su tokiais svarstymais nesutinka ir mano, kad turinys yra svarbu. Bet ar svarbiausia?

Lankomiausių pasaulio puslapių TOP10 2018 metais

  1. Google.com – 42 milijardai lankytojų per mėnesį.
  2. Youtube.com – 23 milijardai per mėnesį.
  3. Facebook.com – 22 milijardai per mėnesį.
  4. Baidu.com – 10 milijardų per mėnesį.
  5. Wikipedia.org – 5,33 milijardo per mėnesį.
  6. Yahoo.com – 4,5 milijardo per mėnesį.
  7. Twitter.com – 3,92 milijardo per mėnesį
  8. Xnxx.com – 3,1 milijardo per mėnesį
  9. Instagram.com – 2,67 milijardo per mėnesį.
  10. VK.com – 2,39 milijardo per mėnesį.

Paanalizuokime šiuos puslapius. Tik du iš jų yra tiesiogiai susiję su turinio kūrimu – Youtube ir Wikipedia. Prie turinio iš dalies prisideda Yahoo, tačiau tai nėra jos pagrindinis tikslas. Google ir Baidu yra paieškos sistemos. Facebook, Twitter, Instagram, VK – socialiniai tinklai, kurie savo turinio paprastai nekuria, tik jį populiarina.

Gal vaizdas nepilnas? Tada pasižiūrėkime dar 5 puslapius pagal lankomumą:

  1. Xvideos.com
  2. Yandex.ru
  3. Pornhub.com
  4. Amazon.com
  5. Live.com

Čia aiškėja dar įdomesnės tendencijos. Į 15-tuką patenką net 3 pornografinio turinio portalai. Kaip matyti toliau, turinio kūrėjų nepadaugėjo, nes Yandex yra rusiška paieškos sistema, Amazon – el. komercijos projektas, o Live – panašaus pobūdžio kaip Yahoo, tik priklauso Microsoft kompanijai – surenka turinį iš kitų šaltinių.

Šį sąrašą pateikia Hotinsocialmedia.com. Jis yra kur kas platesnis. Turinio kūrėją randame tik 26 vietoje ir tai yra Netflix.com.

Jei jau turinio kūrėjai, turintys šimtus tūkstančių puslapių turinio nėra lankomi labiausiai, tai gal turinys ne taip jau svarbus? Kas tada svarbu?

25% vidinis prieš 75% išorinį SEO

Kai kurie SEO ekspertai mano, kad vidinis SEO yra tik ketvirtadalis darbo, dėl kurio pasiekiamos aukštos pozicijos. Likusi dalis – 75 proc. darbo tenka išoriniam SEO. Jei tai tiesa (Google niekada nepatvirtino šių proporcijų), tai dar vienas argumentas, kad puslapyje esantis turinys ne visada yra svarbiausias.

Paprastai gero turinio į puslapį reikia dėl vidinio SEO. Jis labai dažnai akcentuojamas. O kaip su išoriniu? Gal galima nupirkti nuorodų ir protingai sudėlioti raktinius žodžius? Deja, ne viskas taip paprasta. Pastaraisiais metais išpopuliarėjo toks reiškinys kaip turinio rinkodara. Atgalinės nuorodos gaunamos ne iš abejotinos vertės puslapių, o iš kokybiško turinio. Apmaudu, kad tas turinys kuriamas ir naudojamas ne puslapyje, kuris bando pakilti pozicijose, o kažkur kitur – dažniausiai ir taip geras pozicijas turinčiuose leidiniuose. Tokiu būdu interneto svetainės tik 25 proc. turinio pasilieka sau, o 75 proc. atiduoda kitiems ir dar už tai susimoka…

Tai dar kartą primena, kad pasakymas „reikia gero turinio jūsų puslapiui“ gali būti ne visiškai tikslus…