Ketvirtadienis , rugsėjo 19 2019
Pagrindinis / Verslas / Kas yra Google AdWords ir kokie yra šios reklamos privalumai

Kas yra Google AdWords ir kokie yra šios reklamos privalumai

Google AdWords yra vienas iš efektyviausių šiuolaikinėje skaitmeninės rinkodaros rinkoje siūlomų reklamos sprendimų, galinčių padėti į tinklalapį pritraukti tikslinių klientų srautą. Tačiau pradedantieji verslo savininkai ar pirmuosius žingsnius reklamos pasaulyje žengiantys rinkodarininkai neretai užduoda vieną ir tą patį klausimą – kas yra Google reklama ir kaip ši reklamos priemonė galėtų jiems pagelbėti?

Kas yra Google AdWords?

AdWords yra Google priklausanti internetinės reklamos platforma, kurios atveju vartotojai moka už paspaudimus, t.y. į tinklalapį atkeliavusius klientus.

Patys populiariausi Google reklamos formatai yra tekstiniai skelbimai internetinės paieškos sistemos rezultatų puslapiuose ir vaizdinės reklamos skydeliai, kurie yra matomi naršant įvairiuose internetiniuose tinklalapiuose.

Google reklamos atveju galima pasirinkti bet kokią pinigų sumą, kuri bus skiriama reklamos rodymui, o tai paverčia šią rinkodaros priemonę lengvai prieinamą tiek stambiam, tiek ir smulkiam bei visiškai naujam verslui, turinčiam ribotą marketingo biudžetą. Be to, kiekviena reklaminė kampanija gali būti nutaikyta į tikslinę auditoriją, tokiu būdu padidinant reklamos efektyvumą.

Google reklama ir jos privalumai

  1. Greiti rezultatai. Ką Google reklama geba geriausio? Pritraukti tikslinį srautą į jūsų internetinį tinklalapį ar elektroninę parduotuvę. Kuomet yra sukuriama Google reklamos kampanija, akimirksniu galite matyti rezultatus – į jūsų internetinį projektą atkeliaujančius lankytojus, kurie yra jūsų potencialūs klientai. Tai Google Ads reklamą paverčia puikiu sprendimu ne tik ilgametę patirtį turinčiam verslui, tačiau ir naujoms įmonėms, kurios yra visiškai nežinomos rinkoje ir neturi gerų pozicijų organinėje paieškoje.
  2. Didelė investicinė grąža (ROI). Pagrindinis kiekvienos reklamos kampanijos tikslas – kaip įmanoma labiau padidinti konversiją ir sulaukti kuo didesnės investicinės grąžos (ROI). Kadangi yra galima Google Analytics integracija, labai nesudėtinga įvertinti Google Ads kampanijų efektyvumą. Tai padeda daug lengviau koreguoti ir pritaikyti savo reklaminių kampanijų biudžetą, atsižvelgiant į besikeičiančią situaciją.
  3. Aiškūs ir tikslūs duomenys. Dar vienas pagyrimas Google Analytics. Šios duomenų surinkimo ir analizavimo programos pagalba galima daug lengviau suprasti, kokie yra vartotojų įpročiai, ko jie ieško, kas jiems yra aktualu ir kaip būtų galima savo reklamines kampanijas paversti dar efektyvesnėmis. Jūs galite žinoti lankytojų amžių, lytį, vietovę, pomėgius, elgseną internete ir kt. Tokią informaciją jūs vėliau galite panaudoti ne tik AdWords kampanijų tobulinimui, tačiau taip pat ir socialiniams tinklams bei el. laiškų marketingui.
  4. Tikslinė reklama. AdWords kampanijos gali būti nukreiptos į tikslinę auditoriją, atsižvelgiant į įvairius demografinius veiksnius (pvz., į jau minėtus anksčiau) ar konkrečius raktažodžius arba raktines frazes, kurios yra naudojamos internetinėje paieškos sistemoje, ieškant vartotojams aktualios informacijos. Pavyzdžiui, jūs galite pasirinkti raktinę frazę „Google reklamos agentūra“ ir mokėti tik už potencialius klientus, kurie pasitelkdami šią raktinę frazę ir atlikę internetinę paiešką spustels ant paieškoje jiems rodomo jūsų skelbimo. Tokiu atveju jūsų skelbimas gali būti rodomas tik tuomet, kai vartotojai ieško jūsų konkrečių nurodytų frazių (žinoma, Google Ads kampanijos ir skelbimai gali būti konfigūruojami atsižvelgiant į skirtingus verslo poreikius, todėl visuomet galima taikyti ir plačios aprėpties raktažodžius). Be to, Google Ads taip pat siūlo ir remarketingo galimybę, kurios pagalba reklama yra rodoma tiems vartotojams, kurie apsilankė jūsų tinklalapyje, tačiau neatliko jūsų norimų veiksmų.
  5. Gali būti pasitelkiama daugybei tikslų. Daugybė skirtingų funkcijų ir formatų suteikia galimybę nugludinti Google reklamos kampanijas taip, kad jos būtų ne tik labai efektyvios, tačiau taip pat lengvai pritaikomos daugybei skirtingų tikslų – nepaisant to ar tai būtų prekės ženklo žinomumo didinimas, ar tiesioginių pardavimų skatinimas.

Taip pat skaitykite

verslo paskola

Verslo paskola iš smulkesniųjų kreditorių vis populiarėja

Ar kada nors, skaitant verslininkų sėkmės istorijas, pajutote kažkur viduje kirbančią pavydo gaidelę? Iš tiesų ...