Druskininkų Žinia

Druskininkų miesto renginiai, pramogos ir naujienos

Krovinių gabenimas labai dažnai siejamas su skirtingomis krovinių pervežimo rūšimis – sausuma, jūra, geležinkeliais, oru ir pan. Tačiau ne į visas šalis galimi visi transportavimo keliai, o kartais į tam tikras šalis yra galimas vos vienintelis tiesioginis krovinio pristatymas. Ir tai dažniausiai galioja krovinių pervežimams Europos žemyne.

Nepaisant to, kad Ispanija yra labiausiai nutolusi Europos valstybė, krovinių pervežimas iš Ispanijos ar į Ispaniją yra optimaliausias sausumos keliais. Čia kalbame apie labiausiai nutolusią Europos valstybę nuo mūsų šalies. Žinoma, neskaitant oro transporto, kuris yra ganėtinai brangus, o ir ne visų tipų krovinius galima gabenti lėktuvu. Ir tokių šalių Europoje yra ne viena, tik Ispaniją paminėjome kaip pavyzdį, nes ji labiausiai nutolusi valstybė nuo Lietuvos.

Tiesa ta, kad krovinius gabenant šia kryptimi, tranzito šalys praktiškai neegzistuoja, todėl ją pasiekti galima tik kertant kaimyninę Lenkiją, vėliau Vokietiją bei Prancūziją. Tai, kad pats populiariausias būdas Ispaniją pasiekti krovinius gabenant sausumos keliais, lemia ir kiek ilgesnį krovinių pristatymo laiką. Tačiau kroviniai į ir iš šios šalies keliauja tiek pilni, tiek daliniai, taip pat galimi patys įvairiausi krovinių tipai. Galimi pervežimai standartinėmis puspriekabėmis, autotraukiniais ar „megomis“, kurios talpina itin didelių gabaritų krovinius.

Žinoma, žvelgiant į kitų krypčių populiarumą, Ispanija nėra itin populiari šalis, kalbant apie eksportą ar importą. Galima sakyti, kad populiariausi pervežimai yra vykdomi iš Ispanijos, gabenant daugiausiai vaisius ar kitus maisto produktus. Bet tai dažniausiai lemia šių prekių sezoniškumas. Tuo tarpu eksportas į Ispaniją iš Lietuvos, palyginus su Vokietija ar Lenkija, Skandinavijos šalis, nėra labai populiarus. Todėl natūralu, kad ir pervežimai šia kryptimi yra kur kas retesni.