Sekmadienis , spalio 20 2019
Pagrindinis / Aktualijos / Ką SEO gali ir ko ne?

Ką SEO gali ir ko ne?

SEO – tai šiuolaikinis būdas reklamuotis internete. Tačiau, teigti, kad SEO paslaugos yra susijusios tik su reklama būtų per daug primityvu. Pats terminas SEO reiškia svetainės optimizavimą paieškos sistemoms, kitaip tariant, bus dirbama ne tik su reklamos galimybėmis išorėje, bet ir su pačiu tinklapiu viduje.

Ką daryti kad Google tave mėgtų?

Būtent į tokį klausimą bando atsakyti šiuolaikinis SEO specialistas. Juk kiekviena įmonė turi savo reprezentacinį tinklapį, kuriame yra sudėta svarbi informacija apie produktus ir paslaugas. Taigi, jeigu norite, kad interneto paieškos sistemomis besinaudojantys potencialūs jūsų klientai lengvai atrastų jūsų svetainę, verta pradėti nuo vidinio SEO optimizavimo – tai darbai su tinklapio kodu, informacijos organizavimu, tinkama tinklapio išvaizda, turinio koregavimu.

Nėra paslaptis, kad SEO paslaugos susijusios su raktažodžiais, pagal kuriuos jūs norite būti matomi paieškos sistemoje. Taigi, raktažodžiai turi būti parinkti protingai – turite įsijausti į vartotojo vaidmenį – kaip jis ieškos jūsų teikiamos paslaugos? Greičiausiai, jis ieškos ne konkrečios įmonės, o tiesiog tos paslaugos. Galime pateikti tokį pavyzdį:

kas yra seo?
ranatechnologies.org nuotr.

Turite garso įrašų studiją, kurioje ateina žmonės įrašyti dainas. Be abejo, gerai turėti aukštus reitingus pagal raktažodį „Garso įrašų studiją“, tačiau to tikrai nepakanka. Kodėl ne? Nes daugelis žmonių ieško ne įstaigos, bet būtent jiems reikalingos prekės ar paslaugos, pavyzdžiui, vietoj „garso įrašų studija“, į paieškos sistemą jie rašys raktažodį „dainos įrašymas“. Tai reiškia, kad jūsų tikslas yra pasiekti aukščiausias pozicijas pagal šį raktažodį, kad potencialūs klientai jus lengvai surastų. Kad tai galėtumėte padaryti, visų pirma, turite tokį raktažodį įtraukti į savo svetainę, kad Google ir kitos paieškos sistemos galėtų greitai rasti jūsų tinklapį ir jį sėkmingai indeksuoti pagal šį raktažodį. Tas pats „Google“ yra išleidęs labai efektyvų raktažodžių ieškojimo įrankį, kuris vadinasi „Google Keyword Tool“. Šis įrankis visiems SEO specialistams padeda greičiau surasti perspektyvius raktažodžius, kurie atitinka jūsų tinklapio temą. Negana to, yra ir daugiau naudingų įrankių, padedančių stebėti besikeičiančią situaciją – vienas iš geriausių yra „Google Analytics“.

Svarbu suprasti, kad SEO paslaugos siekia, jog jūsų svetainė būtų ne tik kažkoks reprezentacinis jūsų įmonės vienetas – tai turi būti galingas įrankis parduoti jūsų prekes ir paslaugas. Vadinasi, tinklapis turi būti modernus ir lengvai pasiekiamas. Informacija turi būti sudėliota patogiai, o jūsų puslapis turi būti pasiekiamas ne tik per įprastą kompiuterį, bet ir per išmanųjį telefoną ir planšetinį kompiuterį. Taigi, jeigu dar nesate atsidarę savo tinklapį per kitus prietaisus, pamėginkite tai padaryti ir pasižiūrėkite, ar naudotis jūsų svetaine yra patogu.

Kokią naudą SEO paslaugos jums suteiks?

SEO atneša ilgalaikę naudą – jūsų tinklapis bus geriau matomas paieškos sistemoje. Įprastai, SEO specialistai dirba tol, kol jūsų tinklapis pasiekia top 10 pozicijas pagal visus norimus raktažodžius. Jeigu norite, kad tinklapis garantuotai būtų šiose pozicijose ilgiau nei metus, tai reikės susitarti dėl papildomų darbų, kadangi SEO negali garantuoti, jog tinklapis išlaikys tas pozicijas labai ilgą laiką – optimizavimas paieškos sistemoms yra dinaminis procesas, reikalaujantis nuolatinio stebėjimo ir atnaujinimo.

Taip pat skaitykite

Dažniausiai užduodami klausimai apie automobilių nuomą

Į interneto paiešką dažnai vedamos raktinės frazės „automobilių nuoma“, „automobilis nuomai“ ar net angliški terminai ...